Kategorien
Mein Mercateo
Anmelden / Registrieren
Warenkorb
 
 

Sino-German Intercultural Management


Menge:  Stück  
Produktinformationen
cover
cover
Artikel-Nr.:
     5667A-9783030387624
Hersteller:
     Springer Verlag
Herst.-Nr.:
     9783030387624
EAN/GTIN:
     9783030387624
Suchbegriffe:
Bücher zu Sozialwissenschaften allg...
Bücher über Sozialwissenschaften al...
Bücher über Wirtschaft
Wirtschaftsbücher
This book presents the findings of a comparative study on office work culture in Germany and China. Focusing on behavioural and work practices, it explains the cultural influences on local staff's personal behaviour.  The book also offers solutions for improving overall productivity, and examines digital work environments in manufacturing and sales organisations. Documenting business practices and cultural traits, as well as typical approaches to conflict situations, it lays the foundations for better global teamwork.
Weitere Informationen:
Author:
Joanne Huang
Verlag:
Springer International Publishing
Sprache:
eng
Weitere Suchbegriffe: Wirtschaftsbücher - englischsprachig, allgemeine Sozialwissenschaftsbücher - englischsprachig, bücher zu sozialwissenschaften allgemein, International project management, Country-specific best practices, Global team work, Intercultural Management in the digital age, German and Chinese stereotypes, Doing business in China, Internationalprojectmanagement; Country-specificbestpractices; Globalteamwork; InterculturalManagementinthedigitalage; GermanandChinesestereotypes; DoingbusinessinChina
Die Konditionen im Überblick1
Lieferzeit
Lagerstand
Preis
€ 49,99*
Konditionen selbst auswählen
Artikel empfehlenArtikel merken
* Preise mit Sternchen sind Nettopreise zzgl. gesetzlich gültiger MwSt.
UVP bedeutet „Unverbindliche Preisempfehlung“
Unser Angebot richtet sich ausschließlich an Unternehmen, Gewerbetreibende und Freiberufler.