Kategorien
Mein Mercateo
Anmelden / Registrieren
Warenkorb
 
 

Design Thinking for Innovation


Menge:  Stück  
Produktinformationen
cover
cover
Artikel-Nr.:
     5667A-9783319260983
Hersteller:
     Springer Verlag
Herst.-Nr.:
     9783319260983
EAN/GTIN:
     9783319260983
Suchbegriffe:
Bücher zu Sozialwissenschaften allg...
Bücher über Sozialwissenschaften al...
Bücher über Wirtschaft
Wirtschaftsbücher
This book presents the full scope of Design Thinking in theory and practice, bringing together prominent opinion leaders and experienced practitioners who share their insights, approaches and lessons learned. As Design Thinking is gaining popularity in the context of innovation and information management, the book elaborates the specific interpretations and meanings of the concept in different fields including engineering, management, and information technology. As such, it offers students and professionals a sourcebook revealing the power of Design Thinking, while providing academics a roadmap for further research.
Weitere Informationen:
Author:
Walter Brenner; Falk Uebernickel
Verlag:
Springer International Publishing
Sprache:
eng
Weitere Suchbegriffe: Wirtschaftsbücher - englischsprachig, allgemeine Sozialwissenschaftsbücher - englischsprachig, bücher zu sozialwissenschaften allgemein, Innovation, Human centered innovation; Intermediate solutions; Prototyping; Software Engineering; Solution based thinking, Design thinking, Human centered innovation, Intermediate solutions, Prototyping, Software engineering, Solution based thinking
Die Konditionen im Überblick1
Lieferzeit
Lagerstand
Preis
€ 169,99*
Konditionen selbst auswählen
Artikel empfehlenArtikel merken
* Preise mit Sternchen sind Nettopreise zzgl. gesetzlich gültiger MwSt.
UVP bedeutet „Unverbindliche Preisempfehlung“
Unser Angebot richtet sich ausschließlich an Unternehmen, Gewerbetreibende und Freiberufler.