Kategorien
Konto
Anmelden / Registrieren
Warenkorb
 
 

Computers and Games


Menge:  Stück  
Produktinformationen
cover
cover
Artikel-Nr.:
     5667A-9783319509341
Hersteller:
     Springer Verlag
Herst.-Nr.:
     9783319509341
EAN/GTIN:
     9783319509341
Suchbegriffe:
Allgemeine Informatikbücher
Bücher für Datenbanken - englischsp...
Datenbanken (Fachbücher)
Datenbankenbücher
This book constitutes the thoroughly refereed post-conference proceedings of the 9th International Conference on Computers and Games, CG 2016, held in Leiden, The Netherlands,in conjunction with the 19th Computer Olympiad and the 22nd World Computer-Chess Championship.The 20 papers presented were carefully reviewed and selected of 30 submitted papers. The 20 papers cover a wide range of computer games and many different research topics  in four main classes which determined the order of publication: Monte Carlo Tree Search (MCTS) and its enhancements (seven papers), concrete games (seven papers), theoretical aspects and complexity (five papers) and cognition model (one paper). The paper Using Partial Tablebases in Breakthrough by Andrew Isaac and Richard Lorentz received the Best Paper Award.
Weitere Informationen:
Author:
Aske Plaat; Walter Kosters; Jaap van den Herik
Verlag:
Springer International Publishing
Sprache:
eng
Weitere Suchbegriffe: allgemeine Informatikbücher - englischsprachig, allgemeine informatikbücher - englischsprachig, Algorithmus, Mathematik, Algorithm analysis and problem complexity; Machine Learning; Neural Networks; agent based; algorithms; communication, agent based, algorithms, communication, machine learning, neural networks, algorithm analysis and problem complexity
Die Konditionen im Überblick1
Lieferzeit
Lagerstand
Preis
€ 49,99*
Konditionen selbst auswählen
Artikel empfehlenArtikel merken
* Preise mit Sternchen sind Nettopreise zzgl. gesetzlich gültiger MwSt.
UVP bedeutet „Unverbindliche Preisempfehlung“
Unser Angebot richtet sich ausschließlich an Unternehmen, Gewerbetreibende und Freiberufler.