Kategorien
Konto
Anmelden / Registrieren
Warenkorb
 
 

Managerial Decision Making


Menge:  Stück  
Produktinformationen
cover
cover
Artikel-Nr.:
     5667A-9783030280666
Hersteller:
     Springer Verlag
Herst.-Nr.:
     9783030280666
EAN/GTIN:
     9783030280666
Suchbegriffe:
Bücher zu Sozialwissenschaften allg...
Bücher über Sozialwissenschaften al...
Bücher über Wirtschaft
Wirtschaftsbücher
This book develops a general theory of managerial decision making on the basis of a few elementary postulates. It employs logic as the method of reasoning, systems science in general and the systemic in particular, as the intuitive playground. By doing so, the authors take individually background-based guesswork out of processes of decision making. All established conclusions are expected to be generally employable in real-life applications. At the same time, the book is user friendly to a wide range of audience, coincides with people's intuition, and provides applicable results and insights for practical purposes.
Weitere Informationen:
Author:
Jeffrey Yi-Lin Forrest; Jeananne Nicholls; Kurt Schimmel; Sifeng Liu
Verlag:
Springer International Publishing
Sprache:
eng
Weitere Suchbegriffe: Wirtschaftsbücher - englischsprachig, allgemeine Sozialwissenschaftsbücher - englischsprachig, bücher zu sozialwissenschaften allgemein, Business Decision Making; Deductive Reasoning; Econometric tools; Market competition; Systems science; Yoyo Model; profit stagnation, business decision making, econometric tools, yoyo model, systems science, profit stagnation, market competition, deductive reasoning
Die Konditionen im Überblick1
Lieferzeit
Lagerstand
Preis
€ 79,99*
Konditionen selbst auswählen
Artikel empfehlenArtikel merken
* Preise mit Sternchen sind Nettopreise zzgl. gesetzlich gültiger MwSt.
UVP bedeutet „Unverbindliche Preisempfehlung“
Unser Angebot richtet sich ausschließlich an Unternehmen, Gewerbetreibende und Freiberufler.